Ruj de buze MAC Powder Kiss Lipstick, 924 Reverence, 3 g MAC

Iconicul ruj mat MAC, acum complet reinventat. Contine particule emoilente de pigment pudra care hranesc si hidrateaza buzele, oferind aspectul fara luciu al unui ruj mat, impreuna cu senzatia fina a unui balsam de buze. Mod de utilizare: Aplicati si distribuiti uniform rujul pe buze. Descriere brand: Ce inseamna MAC? MAC este liderul mondial in makeup datorita expertizei de neegalat in tehnica artistica. MAC celebreaza diversitatea si individualitatea – suntem pentru toate varstele, toate rasele, toate genurile. MAC este o comunitate care se mandreste cu makeup artisti profesionisti ce lucreaza impreuna pentru a insufleti viziunea brandului. MAC este primul brand care dicteaza tendintele, in colaborare cu talente de top din lumea modei, a artei si a culturii pop. Artistii nostri creeaza tendintele in backstage la saptAmanile modei din toata lumea. MAC crede cu tarie in responsabilitatea sociala, avand initiative ca Viva Glam sau Fondul MAC Aids ca temelie a culturii noastre unice. Nasterea unui cult: De la Wow la Now! Toate varstele, toate rasele, toate genurile… Un brand profesional de makeup care dicteaza tendintele in backstage la saptAmanile modei din jurul lumii. Azi, MAC inseamna atat de multe lucruri pentru milioanele de fani din fiecare colt al planetei, insa un fenomen global trebuie sa inceapa de undeva. Make-up Art Cosmetics a luat nastere in Toronto, Canada. Frank Toscan, makeup artist si fotograf, impreuna cu Frank Angelo, proprietarul unui salon, au devenit frustrati de lipsa de produse de makeup care ar putea fi folosite pentru fotografie, asa ca au decis sa isi creeze propriile produse. La inceput, au creat produsele in bucataria lor si le-au vandut direct din salon colegilor din bransa, makeup artistilor, modelelor, fotografilor. Curand, stilistii si editorii de moda au devenit si ei interesati. In timp, popularitatea lor a crescut, iar duo-ul a decis sa lanseze MAC in Martie, 1984, intr-un centru comercial din Toronto. Abordarea lor era chic-utilitara, produsele de makeup fiind ambalate in borcanase negre, nu in ambalaje clasice. In timp ce alte branduri de top ale vremii erau predominant focusate pe produse de ingrijire a pielii, MAC a ales sa se identifice ca o autoritate in culoare. Pentru prima data in istoria industriei, cei care serveau in magazin erau makeup artisti. Una din cele mai populare alegerei era un ruj rosu mat, care a devenit si mai in voga dupa ce Madonna l-a purtat intr-un editorial, urmand ca aceeasi vedeta sa fie vazuta purtand un tricou MAC. Compania a surprins industria frumusetii prin oferta sa vasta de produse care imbinau perfect stilul elegant cu cel de strada. In culise, MAC avea o abordare total diferita. In loc sa se foloseasca de tehnici promotionale traditionale, MAC se baza pe intergitatea liniei de produse atent create. Imaginea brandului era, in plus, invaluita intr-o aura scandaloasa. O companie ce pretuieste individualitatea si exprimarea libera inainte de orice, MAC a adus in magazinele sale elegante o influenta teatrala si drag. In 1994, pe masura ce virusul HIV si SIDA erau tot mai raspandite in lume, MAC a ales ca beneficiari pentru focusul lor caritabil organizatii care luptau impotriva HIV/SIDA, iar Fondul MAC AIDS a fost creat. Pana astazi, campania VIVA GLAM a strans peste 340 de milioane de dolari in lupta sa cu HIV/SIDA, avandu-i ca ambasadori pe vedete ca Lady Gaga, Pamela Anderson si Nicky Minaj. Membra a grupului Estee Lauder din 1994, MAC se afla azi in peste 90 de tari din jurul lumii. Continua sa creeze noi categorii, produse si peste 50 de colectii anual, toate continuand sa se ridice la asteptarile atat ale clientilor de zi cu zi, cat si ale makeup artistilor profesionisti. Colaborarile cu nume iubite din cultura pop, arta si moda au inclus nume ca Rihanna, Lorde, Proenza Schouler, The Rocky Horror Picture Show si Brooke Shields. Acestea continua sa creasca influenta si relevanta brandului in randul fanilor existenti dar si a clientilor noi, in timp ce makeup artistii nostri din backstage-ul a peste 200 de show-uri din intreaga lume, lucrand cu branduri ca Prabal Gurung sau Viviene Westwood, mentin statutul de invidiat al MAC ca trendsetter in industria frumusetii.

SKU: dc626a1b-8642-438e-9233-058bfdf975c1 Categorie: Etichete: ,

Descriere

Ruj de buze MAC Powder Kiss Lipstick, 924 Reverence, 3 g MAC

Iconicul ruj mat MAC, acum complet reinventat. Contine particule emoilente de pigment pudra care hranesc si hidrateaza buzele, oferind aspectul fara luciu al unui ruj mat, impreuna cu senzatia fina a unui balsam de buze. Mod de utilizare: Aplicati si distribuiti uniform rujul pe buze. Descriere brand: Ce inseamna MAC? MAC este liderul mondial in makeup datorita expertizei de neegalat in tehnica artistica. MAC celebreaza diversitatea si individualitatea – suntem pentru toate varstele, toate rasele, toate genurile. MAC este o comunitate care se mandreste cu makeup artisti profesionisti ce lucreaza impreuna pentru a insufleti viziunea brandului. MAC este primul brand care dicteaza tendintele, in colaborare cu talente de top din lumea modei, a artei si a culturii pop. Artistii nostri creeaza tendintele in backstage la saptAmanile modei din toata lumea. MAC crede cu tarie in responsabilitatea sociala, avand initiative ca Viva Glam sau Fondul MAC Aids ca temelie a culturii noastre unice. Nasterea unui cult: De la Wow la Now! Toate varstele, toate rasele, toate genurile… Un brand profesional de makeup care dicteaza tendintele in backstage la saptAmanile modei din jurul lumii. Azi, MAC inseamna atat de multe lucruri pentru milioanele de fani din fiecare colt al planetei, insa un fenomen global trebuie sa inceapa de undeva. Make-up Art Cosmetics a luat nastere in Toronto, Canada. Frank Toscan, makeup artist si fotograf, impreuna cu Frank Angelo, proprietarul unui salon, au devenit frustrati de lipsa de produse de makeup care ar putea fi folosite pentru fotografie, asa ca au decis sa isi creeze propriile produse. La inceput, au creat produsele in bucataria lor si le-au vandut direct din salon colegilor din bransa, makeup artistilor, modelelor, fotografilor. Curand, stilistii si editorii de moda au devenit si ei interesati. In timp, popularitatea lor a crescut, iar duo-ul a decis sa lanseze MAC in Martie, 1984, intr-un centru comercial din Toronto. Abordarea lor era chic-utilitara, produsele de makeup fiind ambalate in borcanase negre, nu in ambalaje clasice. In timp ce alte branduri de top ale vremii erau predominant focusate pe produse de ingrijire a pielii, MAC a ales sa se identifice ca o autoritate in culoare. Pentru prima data in istoria industriei, cei care serveau in magazin erau makeup artisti. Una din cele mai populare alegerei era un ruj rosu mat, care a devenit si mai in voga dupa ce Madonna l-a purtat intr-un editorial, urmand ca aceeasi vedeta sa fie vazuta purtand un tricou MAC. Compania a surprins industria frumusetii prin oferta sa vasta de produse care imbinau perfect stilul elegant cu cel de strada. In culise, MAC avea o abordare total diferita. In loc sa se foloseasca de tehnici promotionale traditionale, MAC se baza pe intergitatea liniei de produse atent create. Imaginea brandului era, in plus, invaluita intr-o aura scandaloasa. O companie ce pretuieste individualitatea si exprimarea libera inainte de orice, MAC a adus in magazinele sale elegante o influenta teatrala si drag. In 1994, pe masura ce virusul HIV si SIDA erau tot mai raspandite in lume, MAC a ales ca beneficiari pentru focusul lor caritabil organizatii care luptau impotriva HIV/SIDA, iar Fondul MAC AIDS a fost creat. Pana astazi, campania VIVA GLAM a strans peste 340 de milioane de dolari in lupta sa cu HIV/SIDA, avandu-i ca ambasadori pe vedete ca Lady Gaga, Pamela Anderson si Nicky Minaj. Membra a grupului Estee Lauder din 1994, MAC se afla azi in peste 90 de tari din jurul lumii. Continua sa creeze noi categorii, produse si peste 50 de colectii anual, toate continuand sa se ridice la asteptarile atat ale clientilor de zi cu zi, cat si ale makeup artistilor profesionisti. Colaborarile cu nume iubite din cultura pop, arta si moda au inclus nume ca Rihanna, Lorde, Proenza Schouler, The Rocky Horror Picture Show si Brooke Shields. Acestea continua sa creasca influenta si relevanta brandului in randul fanilor existenti dar si a clientilor noi, in timp ce makeup artistii nostri din backstage-ul a peste 200 de show-uri din intreaga lume, lucrand cu branduri ca Prabal Gurung sau Viviene Westwood, mentin statutul de invidiat al MAC ca trendsetter in industria frumusetii.

Acum Ruj de buze MAC Powder Kiss Lipstick, 924 Reverence, 3 g MAC online

Modalități Plata

Plata prin card bancar (online, prin intermediul internetului)
Plata la livrare

Transport produse:

Livrare gratuită
la cumpărăturile minime de 250 RON până în data de 31.12.2021

 

Retur Ruj de buze MAC Powder Kiss Lipstick, 924 Reverence, 3 g MAC

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Clientul beneficiază de o perioada de retragere de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, respectiv de a returna produsele cumpărate, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fără a suporta alte costuri.

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Informații suplimentare

Brand